top of page

התמיכה עבור Windows XP הסתיימה

החל מה- 8 באפריל 2014, התמיכה והעדכונים עבור Windows XP כבר אינם זמינים. אל תשאיר את המחשב שלך ללא הגנה.

מהו סיום התמיכה של Windows XP?

Microsoft סיפקה תמיכה עבור Windows XP במשך 12 השנים האחרונות. אולם הגיע הזמן המתאים, עבורנו ועבור שותפי החומרה והתוכנה שלנו, להשקיע את המשאבים בתמיכה בטכנולוגיות עדכניות יותר כדי שנוכל להמשיך לספק חוויות מצוינות חדשות. כתוצאה מכך, סיוע טכני עבור Windows XP כבר אינו זמין, לרבות עדכונים אוטומטיים העוזרים להגן על המחשב.

בנוסף, Microsoft הפסיקה לספק את Microsoft Security Essentials להורדה ב- Windows XP. אם במחשב שלך כבר מותקן Microsoft Security Essentials, תמשיך לקבל עדכוני חתימה למניעת תוכנות זדוניות למשך זמן מוגבל. עם זאת, שים לב כי ל- Microsoft Security Essentials (או לכל תוכנת אנטי-וירוס אחרת) יש יעילות מוגבלת במחשבים שלא מותקנים בהם עדכוני האבטחה האחרונים. פירוש הדבר שמחשבים שפועל בהם Windows XP לא יהיו מאובטחים ועדיין יהיו בסיכון להידבקות.

מה קורה אם אני ממשיך להשתמש ב- Windows XP?

אם תמשיך להשתמש ב- Windows XP כעת, לאחר סיום התמיכה, המחשב שלך ימשיך לפעול אך הוא עלול להיות פגיע יותר לסיכוני אבטחה ולווירוסים. בנוסף, Internet Explorer 8 כבר אינו נתמך, ולכן אם מחשב Windows XP שלך מחובר לאינטרנט ואתה משתמש ב- Internet Explorer 8 לגלישה, אתה עלול לחשוף את המחשב שלך לאיומים נוספים. כמו כן, מאחר שיותר ויותר יצרני תוכנה וחומרה ימשיכו למטב לגירסאות חדשות יותר של Windows, ניתן לצפות למספר רב יותר של יישומים והתקנים שלא יפעלו עם Windows XP.

Windows XP

RSS Feed
פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
תגיות
No tags yet.
bottom of page